Van Dijk

Meer dan 10.000 views per maand door de doelgroep op het YouTube-kanaal. We benutten gedrag in de klantreis van de jongeren om contact te maken met nieuwe klanten. Met een klein budget hebben we efficiënt vanuit marketingonderzoek een onderscheidende aanpak gekozen gericht op het gewenste resultaat: duurzaam uitbreiden van de naamsbekendheid.

Er is geen enkele serie bedrijfsvideo’s in Nederland die maandelijks zo vaak wordt bekeken. Via Social Media bedankt men Van Dijk regelmatig, niet voor niets heeft Van Dijk een hele actieve groep volgers op YouTube.

Van dijk Verkeersopleidingen is dé kwaliteitsleider met het hoogste slagingspercentage in Leeuwarden. Jongeren van 17 tot 21 jaar leren slecht voor hun theorie examen voor de auto. Steeds vaker gebruikt men tegenwoordig youtube om zich vaardigheden eigen te maken. Met de serie filmpjes kan de doelgroep zich gemakkelijk voorbereiden op het theorie examen, om daarmee de kansen te vergroten dat jongeren slagen voor hun theorie-examen.