Categories
Weblog

De eerste 5 weken met B2B Marketing Analyse tool HubSpot

Het is 5 weken geleden dat we als organisatie met marketing analytics en inbound marketing tool HubSpot aan de slag zijn gegaan. Op het moment van schrijven zit ik in het vliegtuig terug van Londen naar Groningen. Gister een waardevolle masterclass gehad van @IliyanaStareva over de koppeling van positionering en content. Onze aangescherpte positionering heb ik vandaag […]

Categories
Weblog

Het spoor van online data

Anno 2015. We worden om de oren geslagen met begrippen als ‘inbound marketing’, ‘online marketing’ en ‘content’. Data is een centraal thema binnen deze onderwerpen in de marketing. Waarom willen bedrijven deze data zo graag in hun bezit hebben en wat kunnen ze er precies mee? Ik neem je graag mee in de wereld die draait om […]

Categories
Weblog

Uitstraling in de sales

Uitstraling in de sales.Zoals ik in mijn vorige blog benoemde, is de basis van een goede sale, jezelf zijn. In dit blog leg ik de focus op de face to face marketing en de B2B marketing. Zonder persoonlijke klik met uw prospect, zal de kans op een verkoop van uw product erg klein zijn. Hierbij […]

Categories
Weblog

5 tips voor het verbeteren van uw sales

Van promotie tot verkoop In de periode dat ik werkzaam ben in de Sales, heb ik gemerkt dat er veel vragen zijn, die met sales te maken hebben. Waar moet je aan denken, in voorbereiding op een verkoopgesprek? Tal van deze vragen kwamen ook naar voren tijdens de trainingen, die ik aan promotors heb gegeven, […]

Categories
Weblog

Zo laat u content voor u werken.

In mijn vorige blogs liet ik u het nut van content marketing voor uw online marketing strategie al zien. Met de content strategie verweven in een content planning als rode draad in het verhaal, behoudt u het overzicht en is het daarnaast gemakkelijker meetbaar, welke content al dan niet aanslaat. Daarnaast door uw doelgroep te […]

Categories
Weblog

Waarom videomarketing essentieel is

Is videomarketing interessant voor jou? Als online marketeer neem ik dagelijks grote hoeveelheden content tot mij. Veel van deze content is video en aangezien ik groot fan ben van het gebruik van video, vind ik dit helemaal niet erg. Toch maken we lang niet genoeg gebruik van video naar mijn mening. Waarom niet? Hier enkele […]

Categories
Weblog

IDEFIX door de ogen van een stagiair

Stage lopen bij IDEFIX Het tweede jaar marketing & communicatie is aangebroken, er moet meteen een keuze worden gemaakt, waar je stage wil lopen. Lastige keuze, omdat de eerste stage van leerjaar 1 net is afgerond. Een belletje hier en daar en je komt bij een aantal bedrijven terecht, waar een plek beschikbaar is. IDEFIX […]